Performics_logo

Performics promuje Bank SMART

27 stycznia 2015
Bank SMART, należący do FM Bank PBP S.A. pierwszy w Polsce bank mobilny, rozpoczął kampanię promującą konta osobiste. Za jej realizację odpowiada Performics – specjalistyczny brand ZenithOptimedia Group, oferujący kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań efektywnościowych (performance, afiliacja, SEM, SEO) i najnowszych technologii. Współpraca obejmuje opracowanie strategii oraz planowanie i realizację kampanii. Głównym elementem kampanii są realizowane przez Performics działania z zakresu performance marketingu. Kampania SMART Konta obejmie również media offline. Za ich planowanie i zakup będą odpowiadały inne brandy ZenithOptimedia Group.

Performics_logo

Performics zdobywa nowych klientów

4 grudnia 2014
Perfomics (ZenithOptimedia Group) powiększył grono swoich klientów. Do jego portfolio w obszarze search dołączyły koncern farmaceutyczny Sanofi oraz HP. Współpraca z Sanofi obejmuje realizację projektów z zakresu Paid Search i SEO. Sanofi współpracuje już w zakresie obsługi mediowej z ZenithOptimedia, ale za projekty searchowe odpowiadała dotąd gencja K2, od której Performics przejmuje teraz obsługę. HP, który współpracuje z Performics globalnie na innych rynkach, powierzył polskiemu oddziałowi Performics realizację działań z zakresu Paid Search. Performics realizuje działania z zakresu SEM i SEO m.in. dla: Reckitt Benckiser, BBC, Acer, PGE, L’Oreal, Velvet, BGŻ. W tym roku z połączenia dwóch działów Performics: Paid Search oraz SEO powstał nowy zespół OneSearch, odpowiedzialny za opracowanie i realizację kompleksowych strategii w ramach Paid Search i SEO oraz reklamę w YouTube i dziania Social Performance rozliczane w modelu efektywnościowym. Na czele zespołu stanął Marcin Pawłowski, Head of OneSearch.

Performics_logo

Performics inwestuje w rozwój kompetencji RTB

18 listopada 2014
Do zespołu Performics dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko Head of AOD (Audience On Demand). To kolejny krok Performics w stronę rozwoju kompetencji RTB (Real Time Bidding) w zespole. Muciński ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywał m.in. w AdAhead (Arbo Interactive) i Novem Group. Do Performics przeszedł z OMD, gdzie odpowiadał za kampanie RTB, ostatnio na stanowisku Head of Trading Desk. Jako Head of AOD w Performics odpowiada za rozwój usługi Audience On Demand, wdrażanie nowych narzędzi, negocjacje z dostawcami mediów i danych. Performics realizuje działania AOD m.in. dla: nc+, L’Oreal, PGE, Electrolux, Puma